AllThingsPerformance ’14

Presentations



“Η συμπεριφορά του Έλληνα Online καταναλωτή”

Καθ. Γεώργιος Δουκίδης, Eltrun

 Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 6505 KB)

“Conversion Rate Optimization: From Guessing to Knowing”

Κατερίνα Καραγιάννη, UXlab Business Unit Director, ATCOM

 Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1133 KB)

“Person Centric Attribution and Marketing Automation”

Yusef Akyuz, Country Director, Turkey, Ignition One

 Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 12978 KB)

“Convert Better by Thinking Commerce First and eCommerce Second”

Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO & Head of Consulting, Convert Group

 Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2492 KB)

“Effective Visits – why they are more important than visits”

Lukasz Zelezny, Head of Organic Acquisition, uSwitch.com

 Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 5518 KB)

“The New Age for SEO: Mapping the Digital Consumer Journey”

Νίκος Σταγάκης, SEO Manager, ForestView

 Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 4967 KB)

“Thinking Fast & Slow: the Programmatic Way of Doing Things for Better Results”

Γιώργος Φραγκάκης, Managing Director, ForestView

 Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 375 KB)

“Attribution. The Forbidden Word”

Τάκης Βάμιαλης, Managing Partner, Rascal

 Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 11933 KB)

“From Bricks to Clicks (and vice-versa). A Framework for truly integrated campaigns”

Κώστας Μάντζιαρης, Managing Director, Mindworks

 Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 9898 KB)

“Measuring Performance in Brand Advertising; Υπάρχει και πλέον είναι και απόλυτα μετρήσιμη!”

Θωμαή Γκλάρου-Σταυροπούλου – International Business Development Manager, TailWind & Άννα Καραδημητρίου, Γενική Διευθύντρια Καταναλωτικών Ερευνών, Focus Bari

 Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2989 KB)

“2014 Benchmarks for Digital Marketing KPIs in Greece”

Δημήτρης Μανιάτης, Head, RepriseMedia

 Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2043 KB)

“The Value of Data Driven digital ad Campaigns and, new Tools for Accomplishing higher ROI”

Τάκης Μαραλέτος, Διευθυντής, vnet ads & services

 Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 10675 KB)

“Affiliate Marketing Reloaded: Τάσεις, Προκλήσεις και Ευκαιρίες”

Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος, Focus Bari & Μάγδα Μαραγκουδάκη, Country Manager, ForestView

 Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1316 KB)

“Today’s Tools for tomorrow’s Affiliates”

Γιώργος Συμεωνίδης, Managing Director Linkwise & Γιώργος Σωτηρόπουλος, Client Services Director, Linkwise

 Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1703 KB)

“4 Billion Clicks: Becoming Part of the Growing Affiliate Channel”

Robert Davinson, Vertical Specialist, Affiliate Window

 Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 6198 KB)

“The Affiliate Side: How does Digilex exploits the Affiliate Business. Tools & Tips!”

Αλέξανδρος Ερμάν, Operations & Marketing Manager, Digilex

 Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 5336 KB)

“How can sharing Affiliate Marketing profits with online buyers be a win-win situation”

Καρολίνα Αγγελή, Junior Country Manager, Bazando

 Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2283 KB)